.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی: دولت جدید اول بازار ارز راتثبیت کند

شمال نيوز: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور را اصلی ترین وظیفه و اولویت دولت جدید می داند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هم اکنون حل مشکلات اقتصادی، نگاه اساسی به تثبیت بازار و قیمت ها باید از اولویت های اصلی دولت یازدهم باشد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر این که باید از تولید داخلی حمایت شود، تصریح کرد: رونق کسب و کار و حمایت ازکارخانجات تولیدی باید از اولویت های اصلی دولت آقای روحانی باشد و باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: مهم ترین اولویت های دولت آینده در دو بخش کارهایی که در کوتاه مدت التهاب را در بازار از بین ببرد و ثبات را در بازار ایجاد کند و تصمیم اساسی برای رونق تولید در کشور قابل دسته بندی است.

وی همچنین درباره سایر نامزدهای ریاست جمهوری گفت: با توجه به روحیه ای که آقای روحانی دارد 5 نامزد دیگر می توانند در کابینه دولت یازدهم به کشور خدمت کنند.

عضو کمیسیون شوراها و با اشاره به دیدار روز گذشته لاریجانی و روحانی تاکید کرد: اصل بر تعامل میان دولت و مجلس است و امیدواریم با همکاری مجلس و دولت مشکلات برطرف شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.928 seconds.